تكست واگذارت به خدا
 
TNT IS BEST
بن بست ...
 
 

گريه م رو تو نميبيني.حالم رو تو نميدوني.تو نخواستي نتونستي كه يه هم نفس بموني.هرچي كه به سرم اومد خيلي ساده به تو گفتم.حتي گفتم كمكم كن من دارم از پا مي افتم.اما تو منو شكستي.دل به يه غريبه بستي.اما تو ازم بريدي.اشك چشمام رو نديدي.جلو چشم آسمون جاي دل جاي دعا.تورو نفرين ميكنم واگذارت به خدا.به همين تنگ غروب ،به همين وقت عزيز.واگذارت به خدا،همه چي رو دور بريز.ميخام كه نفرينت كنم به درد من دچار بشي.اسير دست بي وفا،رسواي روزگار بشي.حالا كه دوست دارم هام به دل تو نمي شينه.حالا كه دل رو شكستي خواسته م از خدا همينه:جلو چشم آسمون جاي دل جاي دعا.تورو نفـــــــــــــريـــــــــــــن ميكنم واگـــــــــــــذارت به خــــــــــــــــــــــــــدا.به همين تنـــــــــــــگ غروب ،به همين وقـــــــــــــت عـــــــــــــزيـــــــــــــز.واگذارت به خـــــــــــــدا،همـــــــــــــه چـــــــــــــي رو دور بـــــــــــــريـــــــــــــز ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, :: 12:35 :: توسط : Ramin TNT

درباره وبلاگ
سلام من رامينم.به وبلاگ من خوش آمدید،اميدوارم از مطالب لذت ببريد.نظر يادتون نره! در ضمن اگر مشكلي ديديد به 09363731899 پيامك بدهيد. لطفا به آدرس جديد مراجعه كنيد www.TNT1.Blogfa.com
نويسندگان


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 49703
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1